Du får neden stående boks og der sker ikke mere.
Løsning:
- gå ind www.tjekpc.dk of tjek at dit java er opdateret og kører som den skal.
- Der skal være flueben i alle punkter.
- Check driftsstatus på https://www.nemid.nu/dk-da/om_nemid/aktuelt/driftsstatus/ måske er der fejl fra nem-id side.
- Prøv at åbne siden i google chrome.
- Lave følgen ændring i google chrome: gå ind på siden chrome://plugins/ og lave følgende ændring: Find java og sæt flueben i “tillad altid.”
- Check at du NEM id CSP software installeret.
- Prøv at afinstallere csp software og installere det igen.[Link]
Du kan finde software her: http://www.nets.eu/dk-da/Service/kundeservice/NemID-medarbejdersignatur/Pages/default.aspx#tab4
Tips
Når du indlæser backup skal du huske at tillade følgende bokse:
Link til min anden artikel om nem-id:
Chech evt at du kan til gå denne side:
http://www.nets.eu/dk-da/Service/kundeservice/nemid-tu/Documents/TU-pakken/Tools/Testcertifikater/OCES%20I/TEST_FOCES1.html